Om ouderen wat meer te betrekken bij de sport- en cultuurclubs van ons dorp, wordt er door het Nationaal Ouderenfonds en de buurtcoach van Holland Sport het project “De Derde Helft” georganiseerd. De focus van dit project zijn de sociale interactie en ontmoetingsmogelijkheden voor ouderen. Wij, als KV Stormvogels hebben aangeboden ook mee te doen aan dit project, zodat meer mensen bekend kunnen raken met onze mooie club en hopelijk hier een mooi thuis vinden voor sociale interacties. Voor dit project wordt er op donderdag 4 april vanaf 13.30u verscheidene clinics gegeven, waaronder een Old Stars korfbalclinic, gegeven door twee ambassadeurs vanuit het Ouderenfonds. Naast deze fantastische ambassadeurs, is er hulp nodig vanuit de club. Niet alleen om te helpen bij de korfbal clinic, maar ook om mensen bekend te maken KV Stormvogels. Mocht jij nou tijd en zin hebben om hierbij te helpen, meld je dan even aan bij Ruud Schoorl of Mark van Egmond.

Mocht je ouderen kennen (of misschien zelf wel gewoon een oudere zijn) die geïnteresseerd zijn om mee te doen, aanmelden kan via de mail of  telefoon bij de buurtsportcoach:

Adrie Visser

buurtsportcoachuitgeest@hollandsportbv.nl